Pokračování Tunguzky: Secret Files 2
30. 12. 2007 000 06.00 Hry
Pokračování adventury Tunguzka: Přísně tajné bude mít název Secret Files 2 (první díl se v angličtině jmenoval Secret Files: Tunguska). Vydání je naplánováno na duben 2008. Příběh už se nebude zabývat Tunguzkou, bude kompletně nový. Setkáme se však opět s Ninou a Maxem z prvního dílu. Příběh se odehrává 2 roky po událostech prvního dílu. Nina a Max se rozešli, oba žijí v různých koutech světa. Max je pracovně v indonéské džungli a Nina je na dovelené na výletní lodi, která pluje z Hamburgu do Francie. Příběh je ale zase dá dohromady.
Zde je trojce prvních oficiálních obrázků:
Oproti prvnímu dílu bude hodně změn technického rázu. Tooltipy již nebudou zobrazovány v liště na horní straně obrazovky, ale budou zobrazovány přímo u kurzoru. Největší změnou oproti prvnímu dílu je rozlišení. Předrenderovaná pozadí již nebudou mít pevnou velikost 1024×768 jako v prvním díle. Rozlišení bude až 1600×1200 a přibude také podpora pro širokoúhlé rozlišení, při kterých bude také optimalizované uživatelské rozhraní. V enginu budou také použity funkce jako per pixel lighting (PPL) a normal mapping. Zajímavá je také funkce realtimového osvětlení předrenderovaných 2D pozadí. To může být využito například k osvětlování scény ruční baterkou, kterou bude držet hlavní hrdina. Nová je také funkce zoom, která umožňuje přiblížení jakékoliv části lokace beze ztráty kvality. Využíváno to bude například při dialozích, kdy se může kamera více přiblížit na postavy, které spolu komunikují.
V Secret Files 2 bude také použita hudba na pozadí a budou slyšet kroky hlavní postavy.
Předpokládané požadavky na PC:
Windows 2000 / XP / Vista
800 MHz CPU nebo lepší
256 MB RAM nebo více
DirectX 9 kompatibilní AGP nebo PCI Express VGA s 32 MB RAM nebo více
DirectX 9 kompatibilní 16 Bit zvuková karta
2 GB místa na disku
Myš
Následující 2 screeny ukazují výletní loď, což bude první lokace, kde budete hrát za Ninu. Ta je zde na dovolené a bude zde několik dní. Na obrázcích je vidět tatáž lokace v různých denních dobách.
Na následujících obrázcích můžete vidět stejnou scénu na výletní lodi. První obrázek je před a druhý po nehodě této lodi:
Na těchto 2 obrázcích jsou vidět scény ve velkém rozlišení. Engine hry nebude používat jedno fixní rozlišení backgroundů, vždy se použije to nejlepší podle použitého hardware. Na druhém obrázku si lze také všimnout menšího easter eggu. Osoba na portrétu, který leží na kancelářském stole, je Jörg Beilschmidt – hlavní designér hry.
Tyto tři obrázky znázorňují průběh tvorby grafiky lokace. První obrázek ukazuje Pre-Alpha verzi scény. V této fázi grafici a designéři rozhodují, kam umístí předměty a pod jakým úhlem nastaví kameru. Na druhém obrázku je již Alpha verze. Tato verze se již používá ve hře při testování. Poslední obrázek ukazuje finální verzi použitou ve hře. Hotovy jsou všechny objekty, textury a je provedeno finální doladění v Photoshopu. Tato lokace patří k těm komplexnějším a její produkce trvala zhruba týden.
Na závěr několik screenshotů z výletní lodi:
Tweet
[…] hra vypadá parádně. Tvůrci splnili všechny sliby, o kterých jsem již psal v preview. Hra podporuje širokoúhlé monitory a také předrenderovaná pozadí jsou ve velkém […]